Gyakran előforduló kérdések

Bízunk benne, hogy a részletes információs anyagunkat hasznosnak fogja találni, és reméljük, sikerült minden kérdésére választ adnunk. Amennyiben további kérdése lenne, kérjük, jelezze felénk az előfizetői ügyfélszolgálatunk elérhetőségein:

Telefon: +36 40 201 055 (helyi tarifával hívható)

Megrendeltem az előfizetést, mikor érkezik az első lapszám?
Megrendeléstől számítva a első lapszám kézbesítésére 2 - 6 hét alatt kerül sor, attól függően, hogy mikor történik meg a befizetés, illetve mikor jelenik meg a lap. A havilapok általában hónap végén jelennek meg, de hetilap esetében is csak hónap elejétől áll módunkban előfizetést elindítani. Amennyiben az előfizetési díj az adott hónapban hozzávetőlegesen legkésőbb 15-ig befizetésre kerül, az előfizetés már a következő hónaptól, havilapok esetében következő lapszámmal elindul (2-3 hét). Későbbi befizetés esetén az előfizetés a következő lapszámot követő hónapban indul (6 hét). Erre az átfutási időre sajnos a befizetések feldolgozása, adminisztráció, az előfizetői állományok a terjesztőnek történő, minimum egy héttel korábbi átadása miatti kötelezettségek és feladatok miatt van szükség. Az indulástól függetlenül az Ön előfizetési időszaka nem rövidűl, azaz, ha egy évre fizetett elő, akkor későbbi indulás esetében is egy évig kézbesítjük az adott kiadványt. 

Kézbesítés
Magazinjaink kézbesítését terjesztési partnerünk, a Magyar Posta végzi. Budapesten és 111 településen külön kézbesítők (nem a postások) kézbesítik az előfizetői példányokat a hajnali órákban (reggel 4 és 7 óra között). Településlista itt található. 
Ha az előfizetett lap nem érkezik meg, kérjük, hogy feltétlenül jelezze a Magyar Posta előfizetési ügyfélszolgálatán, az ingyenesen hívható 06-80-44-44-44 zöldszámon, vagy kiadónknál, hogy pótolhassuk az elmaradt lapszámot és kivizsgáltathassuk a probléma okát. A kézbesítési időpontok táblázat alapján figyelemmel kísérheti a lapszámok megérkezésének időpontjait. 

Kézbesítési problémák okai lehetnek
A kézbesítés elmaradásának számos oka lehet, amelyeket csak kivizsgálás után tudjuk végérvényesen orvosolni. Kérjük jelezze felénk az elmaradást, mi azonnal pótoltajuk a magazint és kivizsgáltatjuk a problémát. 

Jellemző okok: 
  • A kézbesítőnek nincs bejutási lehetősége (kapukód, kapukulcs) a házba vagy változott a kapukód, kapukulcs.
  • A megrendeléskor megadott címen az adott néven nem található postaláda vagy a postaládán nincs kinn a megadott név. 
  • Az előfizetési díj nem került kiegyenlítésre az előfizetői díjbekérőn feltüntetett fizetési határidőig. Megújítás esetén, ha postai vagy e-mail címváltozás történt, és a kiadó erről nem kapott tájékoztatást, akkor a megújító értesítésünk nem érkezik meg Önhöz, ez is lehet az elmaradt befizetés oka. 
  • A postaláda kicsi, ezért nem fér bele a magazin, vagy csak úgy helyezhető el a magazin, hogy részben kilóg, így eltulajdonítható. ("A bedobó nyílás minimális mérete: 30 x 230 mm. A levélszekrény kialakításának olyannak kell lennie, hogy alkalmas legyen a bedobónyíláson keresztül elhelyezett küldemények (magazinok) biztonságos és sérülésmentes elhelyezésére oly módon, hogy ahhoz jogosulatlan személy hozzá ne férjen." További információ: 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet a postai szolgáltatások nyújtásáról, 11. paragrafus, a levélszekrénybe történő kézbesítés feltételei és szabályai bekezdés.)
  • Címváltozás történt, de sem a kiadó, sem a terjesztő erről nem lett értesítve.
Kérjük segítse elő, hogy pontosan tudjunk Önnek kézbesíteni, így kérjük, hogy a tegyen meg mindent a kézbesítést akadályozó problémák elhárítása érdekében.

Előfizetési díjak
A kedvezményes előfizetési díj tartalmazza az ÁFA (5%), a csomagolási, a kézbesítési és az egyéb díjakat, költségeket is. A feltüntetett előfizetői árak kizárólag belföldi kézbesítés esetén érvényesek. 

Külföldi előfizetés
Külföldi előfizetés esetén postai úton juttatjuk el a magazint a megadott kézbesítési címre, ezért az előfizetési díjhoz hozzáadódik a mindenkori külföldi küldeményekre vonatkozó postai díj. Megrendeléskor kérjük válassza ki hogy mely országba (EU / nem EU) kívánja kézbesíttetni a kiadványt, így azonnal megjelenik az adott előfizetési időszakra vonatkozó postaköltség. A postaköltség megegyezik a Magyar Posta nem elsőbbségi nemzetközi postai díjszabásával, amelyet itt ellenőrizhet (www.posta.hu/ugyfelszolgalat/dijszabasok).

Ajándék-előfizetés
A magazin-előfizetés kiváló ajándék lehet párjának, barátjának, barátnőjének, a családtagok részére, névnapra, születésnapra és egyéb emlékezetes eseményekre. A megrendelési oldalon az "Ajándékozott / Eltérő kézbesítési cím" alatt található adatlapon kell megadni az ajándékozott pontos nevét és címet.

A magazin kézbesítését másik címre kérem
Kérjük, írja meg részünkre a régi és új címét, hogy mielőbb módosítani tudjuk. E-mail címünk: elofizetes@mediacity.hu 

Mi történik, ha lejár az előfizetésem?
Az előfizetés lejárta előtt minimum 1 hónappal kiadónk az előfizetés meghosszabbítására vonatkozóan automatikusan előfizetési díjbekérőt küld. Amennyiben rendelkezünk az előfizető e-mail címével, úgy az értesítés e-mail útján fog megérkezni.

Bankkártyával történő fizetés
A virtuális bankkártya-elfogadást a CIB Bank biztosítja számunkra, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a CIB bank fizetési oldalára, és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, nem a Kiadó oldalán. A Kiadó az Ön kártya, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Mikor kézbesítik a magazint? 
További információt a kézbesítési időpontok táblázatban talál. 

Egyéb termékek kézbesítése
Ajándékos előfizetés esetén az ajándékot külön kézbesíttetjük, napközben, személyesen futár szállítja, a szállítás időpontjához egyeztetésre van szükség. Amennyiben a megrendeléstől eltérő, más címre kéri a termék kézbesítését (ahol Önt napközben a futár elérheti), kérjük, hogy feltétlenül jelezze felénk. Továbbá lehetőség van arra is, hogy a terméket a kiadóban személyesen átvegye előzetes egyeztetést követően. A visszaérkezett küldeményeket a másodszorra felmerülő szállítási díj kifizetését követően áll módunkban újra kikézbesíttetni.

Mikor jár le az előfizetésem?
Az előfizetési díjbekérőn és számlánkon is feltüntetjük, hogy előfizetése milyen időszakra szól. Ugyanakkor Önnek nem kell hogy gondja legyen erre, mert kiadónk időben (minimum 1 hónappal a lejárat előtt) elküldi Önnek az újabb előfizetői díjbekérőt és a megújítással kapcsolatos tájékoztatónkat. Mindössze azt kérjük, hogy levelezési vagy e-mail cím változása esetén mindenképpen értesítsen minket, ellenkező esetben nem tudjuk eljuttatni Önhöz tájékoztatónkat.

Mi történik akkor, ha az előfizetési díjat elfelejtem befizetni a megadott határidőig?
Sajnos ebben az esetben nem tudjuk garantálni, hogy előfizetése már a következő lapszámtól elindul, illetve lejáró előfizetés esetén előfizetése folyamatos lesz. A határidőt követő befizetéskor - havilap esetében - az Ön előfizetése 1 hónappal később indul.

Mi a teendő címváltozás esetén?
Kérjük, hogy mielőbb értesítsen minket a címváltozásról az elofizetes@mediacity.hu e-mail címen, hogy a kézbesítés folyamatos legyen. Kérjük továbbá, hogy a címváltozást az aktuális lapszám előtt legalább 1 hónappal jelezze felénk.

Előfizetés megszüntetetése
Kérjük, jelezze felénk előfizetésének megszüntetésére irányuló szándékát az elofizetes@mediacity.hu e-mail címen. Kérjük, az e-mail-ben feltétlenül tüntesse fel nevét, címét, telefon-, és bankszámlaszámát, amelyre a fennmaradó díjat visszautaljuk. (Amennyiben az előfizetéshez ajándéktárgy is tartozott, úgy előfizetésének megszüntetését csak abban az esetben áll módunkban elfogadni, ha az ajándéktárgyat – sértetlenül, felbontatlanul – részünkre visszajuttatja.) Ügyintézési idő 30 nap.

Mit jelent a kézbesítési garancia? 
Amennyiben előfizetői példányát nem kézbesítik az Ön levélszekrényébe, avagy a levélszekrényéből eltulajdonítják a magazint, kiadónk garantálja, - hogyha (e-mailen vagy telefonon) jelzi felénk - pótoltatjuk az elmaradt lapszámot. Ezzel egy időben intézkedünk a terjesztő felé, hogy kivizsgálják a pontatlan kézbesítés okát, laplopás esetén pedig tegyék meg a feljelentést.

Sérült lapot kézbesítettek
Amennyiben az Ön előfizetői példánya sérülten (ázottan, gyűrten, stb) érkezett meg Önhöz, kérjük, hogy – ha erre módja van – készítsen digitális fotót a sérült kiadványról, küldje el nekünk e-mail-ben és mi azonnal postázzuk Önnek a pótlást, illetve intézkedünk a kézbesítő vállalat felé.

Elmaradt lapszámok
Kérjük, hogy kisérje figyelemmel a kézbesítési időpontok táblázat alapján, hogy az előfizetett kiadványnak mikor kell megérkeznie Önhöz, ugyanis visszamenőleges reklamációt havi vagy ritkábban megjelenő lapok esetében maximum 3, hetilap esetén 1 hónapig áll módunkban elfogadni. 

Nem kaptam meg az előfizeti példányomat
Lehetséges, hogy az előfizetői időszak lejárt és a megújításra vonatkozó értesítésünk nem érkezett meg Önhöz. (Minden lejáró előfizetés előtt minimum 1 hónappal kiküldjük a következő előfizetői időszakra vonatkozó előfizetési díjbekérőnket.) Sajnos azt tapasztaljuk, hogy sok esetben nem érkezik meg a címzetthez. Kérjük, elérhetőségeinken keressen bennünket, hogy újra el tudjuk küldeni Önnek díjbekérőnket.

A másik ok lehet, hogy az Ön címe megváltozott és kiadónk erről nem szerzett tudomást. Amennyiben kiadónkat nem értesíti a címváltozásról, sajnos nem tudjuk Ön után küldeni az előfizetési példányát. FONTOS! Mivel az előfizetői példányokat nagyon sok helyen nem a postás kézbesíti, hanem külön hírlapkézbesítők a kora reggeli órákban, ezért abban az esetben sem jut el Önhöz az előfizetői példány, ha címváltozás esetén a Postán intézkedett az utánküldésről!

Régebbi lapszámok megrendelése
A régebbi lapszámok megrendelése ügyében kérjük írjon az elofizetes@mediacity.hu e-mail címre. Kérjük, hogy minden esetben pontosan adja meg a megrendelt kiadvány megjelenési számát (pl., 2013/05. vagy 2013. májusi lapszám), valamint az Ön számlázási és kézbesítési címét. Amennyiben a kért megjelenési szám(ok)ból még van raktárunkon, úgy egy díjbekérőt küldünk Önnek, amely a szállítási költséget is tartalmazza, befizetését követően postázzuk a lapszámo(ka)t.

Köszönjük megértését és segítségét annak érdekében, hogy pontos szolgáltatást nyújthassunk Önnek és minden előfizetőnknek!

Észrevételeit, javaslatait a +36 40 201 055 telefonszámon vagy a elofizetes@mediacity.hu e-mail címen várjuk.