magyar zaszlo angol zaszlo

Figyelő

A Figyelőt 1957-ben alapították, s nagyon hamar a gazdasági elit lapjává vált. Jelenleg a magyar piacon jelen lévő két meghatározó gazdasági hetilap egyike. Több évtizedes múltja a Figyelőt az egyik legbefolyásosabb, mértékadó lappá tette Magyarországon. Témaválasztásában a Figyelő a szûk gazdasági témák mellett mindig kitekintett a világba is. Haladó szellemû, újító megoldásai a piac megkerülhetetlen részévé teszik. A Figyelő független gazdasági hetilap. Témaválasztásában meghatározó, hogy elsősorban a vállalkozói réteget tartja célcsoportjának. Állandó témái közé tartoznak a menedzsmentcikkek, egy-egy sikeres vállalkozó bemutatása, a pénz- és tőkepiacok elemzése, a gazdaságpolitikai összefüggések feltárása.

A Figyelő az állami intézkedéseket mindig abból a szempontból elemzi, hogy miként befolyásolja egy-egy törvény, jogszabály a cégek életét, milyen hatással van nyereségességükre, mûködésükre. Rendszeresen foglalkozik tudományos, technikai újításokkal, felfedezésekkel is. A Figyelő az alaplap elkészítése mellett gazdasági konferenciákat is szervez. Ezek közül is kiemelkedő az ország TOP200 vállalatáról készített kiadvány, a hozzá kapcsolódó konferencia és nagyszabású gála szervezése. A fontos projektek közé tartozik a Figyelő Trend mellékletek kiadása. Egy-egy kiemelkedő érdeklődésre számot tartó témakör köré szervezett kiadvány önálló megjelentetése jelentősen emeli a lap presztízsét, ismertségét. A megújult Figyelő szerkesztői, munkatársai fontosnak tartják, hogy megőrizzék az erős piaci brand legfőbb értékeit: megbízhatóság, pontosság, pártatlanság. Emellett konzekvensen törekedünk arra, hogy érdekes, olvasmányos, jól fogyasztható lapot készítsünk.


Célcsoport

20-59 éves nagyvárosi értelmiségi férfiak és nők, akik a magyar cégek és közszolgálati intézmények felső és középvezetői, üzleti döntéshozói, illetve vállalkozók, magánbefektetők, gazdasági és üzleti főiskolák és egyetemek hallgatói, MBA-képzések hallgatói. A célcsoport tagjai magasan kvalifikáltak, az átlagnál nagyobb jövedelemmel rendelkeznek, jó vagyoni helyzetûek és kiemelkedő vásárlóerővel bírnak.

Olvasói összetétel

Olvasótáborában az üzleti döntéshozók felülreprezentáltak. A releváns üzleti-gazdasági tartalom és a kedvező befogadói státusz ideális céges üzenetek célba juttatásához. Olvasói átlag feletti jövedelemmel rendelkeznek, magas minőségû termékeket és szolgáltatásokat keresnek.

figyelo

Hirdetési tarifák és méretek

 

< vissza
figyelo ipmmotorrevuchipműszaki magazindigitalis fotocsaladi lap