magyar zaszlo angol zaszlo

IPM

A Gondolkodó Ember Lapja

Az Interpress Magazin (IPM) 2002-es újraindulása óta a közérthető ismeretterjesztést tűzte zászlajára. A Szonda-GFK Nemzeti Médiaanalízisének adatai szerint az IPM olvasótábora csaknem 100 000 főre tehető. Komoly presztízsre tettünk szert szakmai körökben is, hiszen tudósok, kutatók is publikációs jegyzékükben szerepeltetik már lapunkat. 2003 márciusa óta mûködik a http://www.interpressmagazin.hu/ honlapunk, mely jelenleg 21 000 regisztrált felhasználóval rendelkezik. A site olvasótáborát elsősorban a fiatalabb korosztály alkotja. Folyóiratunk szerkesztőbizottságának tagjai között olyan szakemberek foglalnak helyet, mint Csányi Vilmos, Czeizel Endre és Juhász Árpád, rovatvezetőink között pedig ismert hazai és külföldi szaktekintélyek sorakoznak, mások mellett Gazda István (tudománytörténet), Ráday Mihály (városvédő), Bálint György (kertészmérnök), Massimo Polidoro (író) és Grétsy László (nyelvész). Állandó szerzőink között tudhatjuk többek között Szentmiklósi Péter jogászt, Lukács Béla fizikust, Hahner Péter történészt, Szendi Gábor pszichológust, Kiss Róbert Richárd újságírót. A havonta megjelenő magazin tematikájának összeállításakor a szerkesztőség kiemelt figyelmet fordít arra, hogy kiegyensúlyozott arányban minden tudományterületnek helyet adjon (természettudomány, történelemtudomány - benne ókori és újkori történelem -, pszichológia, társadalomtudomány, bölcsészettudomány és orvostudomány). A magazin állandó rovataiban alkalmazott jogi kérdésekkel, környezetkultúrával, képzőmûvészettel, nyelvészettel, infotechnológiával, építészettel, illetve a legfrissebb tudományos hírekkel is foglalkozik. Pár hónapja indított interjú rovatunkban hazai szakemberek számolnak be a legújabb kutatási eredményeikről. A rovat a 2012-es évben is helyet ad a tudomány legújabb, homlokterében lévő hazai és nemzetközi kutatási eredmények közérthető kommunikációjának. A magazin hírek rovatában a hazai és nemzetközi újdonságok olvashatóak rövidebb terjedelemben.

Célcsoport

18-49 éves értelmiségi férfiak és nők, akik szellemi foglalkozásúak, egyetemisták és főiskolások. A célcsoport tagjai biztos egzisztenciával rendelkeznek, fogyasztásukban igényesek, a minőséget, a megbízható márkákat keresik.

Olvasói összetétel

Az IPM-olvasók 69%-a gazdaságilag aktív, magas társadalmi státusszal és biztos egzisztenciával rendelkeznek, az átlagnál többet költenek tartós fogyasztási cikkekre. Nagyobb a luxustermék-fogyasztásuk, és befektetéseik is jelentősek. Az IPM a férfiak (61%) és nők (39%) körében egyaránt kedvelt.

ipm

Hirdetési tarifák és méretek

< vissza
ipmmotorrevuchipdigitalis fotocsaladi lap